Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Middag & fina tjejer.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Har mycket som står på schemat idag. Tvättar, ut med Atrejo, städa och laga mat tills i kväll. Så kanske det ser ut för alla en vanlig vardag... Fast varje dag. Jag vet inte, men jag är glad för att det är bara idag det ser ut så. Inväntar tjejerna kl 19, ska göra pastasallad och vitlöskbröd. Lätt och tar inte så lång tid, jobbigt med mat som tar lång tid. Ska bli trevligt !

Har haft yrsel i två veckor, så det bara snurrar. Känns som att jag kan inte vrida huvudet för fort, utan måste vrida sakta. Svårt att förklara, men skit äckligt. Läste på internet när jag googlade att det va en tjej som hade så när hon började träna och det har jag ju gjort. Kanske har nånting med det att göra... Jag har aldrig haft problem med det innan. Om det inte går över, så får jag väl kolla upp det. Jobbigt att behöva gå till sjukan, dom gör ju inte så mycket ändå.

Sen har Atrejo fått nått skit i tassen, percis vid klon. Svullet och vi har fått trycka ut var som kommer från såret. Jätte skumt, vet inte vad det är. Så fort vi har varit ute så får jag tvätta han med tvål och vatten. Ser lite bättre ut idag. Så nu får han gå med sin krage runt halsen, stackarn ! Det är alltid nått med han, en riktigt oturs hund. Han har kostat oss mycket, men det har det ju så klart varit värt.



Va och köpte detta mineral pudret igår, eller det blir som en kräm när man får på det i ansiktet. Lägger sig jätte fint och jämnar ut huden. Hade sheer cover innan, men det är ju bara bluff verkar det som, inhåller typ bara 4 % mineraler. Med detta kom till Sverige 2004 och det ska vara jätte bra ! Inte så billigt dock, men ska räcka länge.

Nu ska jag ner till tvättstugan igen. Hatar att tvätta !
Bye bye.
Till top