Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ny vecka, nya tag.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Sitter i soffan och slappar lite efter ett hårt träningspass idag, tog verkligen i mot. Va skit jobbigt att träna idag, vet inte varför... Men vissa dagar är ju såna. Men vi tog oss i genom hela passet ändå, Så skönt efter när man har duschat och sätter sig i soffan. Blir träning på torsdag också, funderar på onsdag också. Men det viktigaste är att det blir två gånger/veckan.

Jag min klant råkade skriva fel mobil nr när jag bokade biljetten hem från min bror igår. Tog sån där mobilbiljett, så jag fick ringa sj och den damen jag pratade med kunde fixa det. Så jag gav henne mitt nr, men det kom aldrig nått sms nu heller. Så jag fick ringa en tredje gång, då visade det sig att hon hade också skickat till fel nr. Haha! Så till slut fick vi våran biljett som tur va.

Igår när jag kom hem, så hade jag fått min fina köksbord. Min syster och hennes man hämtade det i helgen och monterade i hopp det också, blev jätte fint. Ser ut som ett annat kök. Köpte även ett par mörklila tofsar som passade till gardinerna. Men jag har ångrat mig, ska köpa vita längder i stället för att ha svarta. Blir lite för mörkt, så jag ska fixa det idag innan jag börjar jobba.

Så jag ska bjuda hem min syster + familj på middag nästa helg, som tack för att dom hjälpte mig att hämta bordet. Men vet inte vad jag ska laga än... Ska titta i min kokbok. Blir nog även en gid efterätt, det måste man ju nästan ha.









Lite bilder från helgen.
Till top