Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Glasögonorm.

Permalink0
God kväll.

Idag har verkligen varit fint väder, sooolll ! Synd att man inte kunde vara ute och sola lite... Men får hoppas att det är sol i agusti också. Så man får lite sol innan man åker utanför Sveriges gränser.
 
Längtar till lördag nu, ska ha tjejerna här. Vi ska äta tre trerätters middag och dricka lite vin, hoppas det är fint väder då. Så man kan sitta ute och äta, skulle vara mysigt och känna sommar känslan. Alexandra ska göra förrätt, jag ska göra middagen och Cecon ska göra efterrätten. Sandra ska fixa lite vin till maten, eftersom hon inte tycker om att laga mat så får hon stå över. Får se om Sofie dyker upp... Hon skulle på släktmiddag. Om det inte blir för sent, skulle hon komma också. Ev Mathilda också, hoppas alla kan komma ! Länge sen alla va samlade, behöver ju uppdatera lite om varandras liv och prata av sig lite, så som man gör med sina tjejkompisar.
 
Va och hämtade mina nya glasögon på Synsam idag, tar lite tid innan man vänjer sig vid glasögon igen. Mina andra gick sönder, har ett par gamla. Men det är sämre styrka i dom, eftersom jag fått sämre syn sen jag skaffade dom för flera år sen. Men jag är nöjd, lite annorlunda.
 
Nu ska jag slöa framför tvn. Ha en bra kväll !
 
 
 
Till top