Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Soliga Öland.

Permalink0

God kväll. Tänkte mobil blogga lite. Idag bar det av till solig Öland, ner till farmor & farfars sommarstuga. Regnade i Kalmar när jag kom med tåget, tills vi åkte över bron, då va det sol. Härligt ! Så idag har jag legat i en solstol och badat i poolen. 700 M ner till havet, så i morgon hoppas jag att det är fint väder så man kan ta sig ett dopp och bli lite brunare... Fick lite färg idag och fräknar. I morgon ska vi åka till in till min far, som jag inte träffat på säkert tre år. Så jag är lite nervös. Men ser fram i mot det också, se hur han bor. Skönt att komma bort lite och bara ta det lugnt. Man kopplar verkligen av här på nått annat sätt. Hade trevlig dag igår också. Va med mamma och syster i Jkpg, shoppade lite. Va mycket rea, det tycker vi om. Så min semester har verkligen börjat bra ! Hoppas ni har haft en bra dag...

Till top