Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

1 cm.

Permalink0
God kväll.

Sitter i soffan med en snarkande hund jämte mig, han verkar sova gott. Hoppas jag också kommer göra det snart, börjar bli trött. Va jätte trött efter att jag och Alexandra åt tacos här hemma innan. Vi tänkte att vi skulle bli pigga av kaffe efter, men det verkade inte hjälpa heller. Så vi gick ut med Atrejo och gick en sväng. Blev lite piggare, skönt med frisk luft efter man har proppat i sig mat, hade ont i magen. Usch va man vräker i sig när man är hungrig. Finns knappt inget stopp i mig, kan stoppa i mig hur mycket som helst. Ännu mer när man håller i gång och tränar, kan äta varannan timme typ. Men det skulle man aldrig hinna med...
 
Har minskat 1 cm runt midja, mage och lår. Ganska bra, på 3 veckor ungefär. Äter inget godis och när jag äter bröd till frukost så kör jag med lchf bröd low carb, låg andel kolhydrater i det. Kommer ju inte äta det jämt, men en bra start när man vill gå ner i vikt. Smakar helt ok och om jag är riktigt sugen på choklad så köper jag mörk choklad 70%, räcker med en eller två bitar. Så är man inte sugen längre och skit gott till kaffet. Så jag försöker verkligen !
 Se om det ger resultat som jag hoppas... Mitt mål är att komma i mina ljusa snygga jeans som jag hade förra sommaren. Lättare att ha ett mål framför sig !
 
Sen är jag så jäkla trött på alla äckliga konstiga människor, möter massor av såna varje dag eftersom jag sitter i kassan. Allt ifrån stinkbomber till dom mest konstiga människorna. Det är mer ok för då jobbar jag och dom har rätt att handla som alla andra. Men när dom börjar kolla och kläcka konstiga kommentarer, då är det fan inte ok längre. Som idag när jag stod vi övergångstället, skulle gå till mamma och hämta Atrejo. Väntade på att få grön gubbe så jag kunde gå över vägen. Då ser jag i ögonvrån att det kommer en snett bakom mig och jag känner igen han från Ica brukar vara där och handla. Han är väldigt skum och konstig, iaf jag vänder mig om, då står han jätte nära i jämte mig och ler på ett äckligt sett, ser ut som han tänker ta min hand. Tur att jag fick grön gubbe där, annars hade jag klippt till fanskapet på käften. Är det bara jag som råkar ut för såna äckel ?! Räcker med äcklet som fotograferade mig i kassan. Fattar inte vad det är för fel på folk...Hoppas han aldrig kommer till min kassa igen. Äcklad blir jag !
 
Så skönt jag är ledig hela helgen nu, ska bara njuta av mig ledighet.
Ha en bra helg.
 
Gos !!
 
Gjorde naglarna i veckan, blev med lite fjädrar.
Till top