Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Shopping.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Sitter och ha ringt till tele2 för tredje gången nu, vet exakt vilken siffra man ska trycka för att komma fram till mobil. Blir galen snart, ska låsa upp min iPhone eftersom jag har sålt den. Trodde att Tele2 hade öppna telefoner, men det är bara på företags sidan. Kunde jag ju fattat eftersom jag sålt Tele2 i 2,5 år innan.
Så jag har försökt öppna den genom hemsidan, men det går inte. För koden jag trycker in som sitter på luckan tillhör inte en iPhone står det. Hur kan det inte det ?! Så nu har jag ringt dom. Ska försöka om 5 dagar igen, för dom ska skicka en förrfrågan till Appel. Så jag hoppas att efter 5 dagar så har jag sålt den...

Va ledig igår, så skönt att vara ledig på måndagar. Blev en fika med Alexandra på stan, trevligt ! Sen vidare hem för att åka och träna med syster. Gick riktigt bra igår, joggade i 25 min och jag kunde andas haha. När jag annars joggar så klarar jag högst 15 min och andas som en tant på 70 år. Men igår gick det riktigt lätt faktiskt, skönt !

Satt även och kollade på internet igår, blev en del shopping igen. Kunde inte motstå detta :


Från HM Rea 99kr.


Från Brandos.se 399 kr.


Från Brandos.se 479 kr har kostat 599kr.

Ha en bra dag !
Till top