Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tipsar.

Permalink4
God kväll.
 
Jag måste bara tipsa om två saker jag har prövat, första är denna BB kräm
Den är jätte bra, jämnar ut huden och man får en snygg brun ton. Plus att det är faktor 15 i den, så man kan vara brun och snygg på stranden innan man ens har börjat sola. Eller om man inte har lust att sminka sig en dag, utan bara vill få lite lyster och färg i ansiktet. Så ett måste i badrumsskåpet !
 
Andra saken jag vill tipsa om är denna fransböjaren. Jag har haft många börjare, men denna är den bästa utan tvekan. Böjer på ett snyggt sätt och man behöver inte hålla den länge, utan böjs direkt.
Jag brukar föna den varm innan jag böjer, går mycket lättare att få dom böjda då och snabbt. Den är lite dyrare, men värd va ända krona. 235 kr från Eleven.se
Bb krämen har jag även beställt där, men finns att köpa nästan överallt.
Bara kände att det va länge sen jag köpte så bra saker som är värda att berätta om.
 
Denna helgen har verkligen varit lång, tiden har gått så sakta när man har jobbat och jag har varit totalt slut i kroppen och huvudet hela helgen. Fattar inte varför... Men har bara velat sova hela tiden. Så det är skönt att helgen är över nu, för i morgon är jag ledig :)
 
Va och tränade efter jag slutade jobba, tog i mot. Men när man väl va där så gick det bra. Tränat 3 gångern denna veckan nu. Tänkte fortsätta så också, försöka hinna med det. Skulle va kul om man lyckas bli lite slankare till man ligger på stranden och solar.
 
Hoppas ni har haft en bra dag !
 
#1 - - Alexandra:

Å jag har använt min ring så jag nästan har blåmärken.

Svar: Va? Vadå ring? Haha ! Vad snackar du om Alexandra...
Emelie

#2 - - Emelie:

Ja nu fattar jag, du menar rock ringen eller? haha

#3 - - Anonym:

Haha! Ja, precis. Du har ju varit duktig och tränat, jag med. =) Fast jag vet inte om det funkar. Puss

#4 - - Emelie:

Jag fattade noll först, vadå för ring haha ! Ja men det ska ju vara bra att rocka runt med en sån :D Ja jag tränar som bara den och äter nyttigt. Nu ska jag komma in i mina förra årets sommar jeans igen :)

Till top