Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Deklarerat.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Fick deklartionen idag, så nu har jag deklarerat på sms. Himla smidigt, bara att skicka ett sms med sin kod. Så får man ett svar tillbaka att det är är gjort. Denna gången får jag betala tillbaka, tråkigt ! Men det är ju pengar som jag har haft hela året. Får ju tänka så, inte så mycket jag får betala. Kunde varit värre... Man kan inte alltid ha turen på sin sida. När jag nu har det, never !

Har varit ledig hela helgen så idag blir det jobb. Börjar min tråkigaste tid idag kl 17. Så tråkig tid, man kan inte göra nått innan man bara går och vänta på att man ska börja jobba. Kunder som inte fattar att vi stänger, utan går inne i affären efter vi har stängt. Så vakten får säga till dom i bland. Hatar det ! Men så kommer det ju alltid vara. Bara gilla läget antar jag...

Snart är det påsk, tiden går så fort. Jag ska påsk pynta lite, ris med fjädrar och några kycklingar. Kan ju vara mysigt. Ska måla ägg med lilla William i påsk också, frågade honom om vi skulle göra det. Fick till svar - kan vi väl göra ! Så söt 4 år.

Igår va Sandra här en sväng, vi drack kaffe på balkongen och tjötade. Fick agera som frisör, hon hade blonderat håret, hennes toppar såg ut som risbuskar. Så toppade henne lite, blev faktiskt bra. Sen va vi ute och gick en sväng. Trevligt ! Och kvällen spenderade jag hemma hos Cecon, kollade på bb. Dom är ju helt galna, mer knäppa än förra året. Får se hur det slutar...

Nu ska jag göra i ordning mig lite, ska gå till netto och köpa en cykelkorg.
Ha en bra dag !

Till top