Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sommar.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Är förbannat trött. Har varit en riktigt jobbig helg, fast på jobbet. Har varit fullt med folk hela helgen, jag är helt slut och förbannat trött på folk. Blir så irriterad på dom, bara för man jobbar i en affär och sitter i kassan så kan man inte trolla eller läsa tankar ! Fattar inte hur folk kan behandla andra som dom ens inte känner... Eller vara otrevliga, kan ens inte säga hej. Det är jag som kör dina j*vla varor på bandet. Dom kan ju hoppa och sätta sig bakom kassan själva och se om dom kan trolla eller kunna läsa andras tankar. Det värsta är nästan när dom staplar varorna i högar på bandet, jag tar inte det längre. Så jag brukar säga till på ett schysst sätt. Fattar man inte det själv eller ?! Nej jag är inte alls bitter. Tur att jag är ledig i morgon...

Fick jag skriva av mig lite, det va skönt. Fick ur mig lite agritioner som jag haft hela helgen. Annars har det varit en bra söndag, åkte direkt till Cecon & Teo efter jobbet. Fikade med jordgubbar och hoppade stutsmatta med Teo som aldrig blir trött. Jag där i mot flåsade som en gammal get haha. Men nyttigt !

Håller på att ladda ner en film som jag & M ska se, Avatar blir det. Sett den, men kan se den igen.
Hoppas ni har haft en bra söndag...


Söta Teo & jag.
Till top