Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Hela helgen.

Permalink0
God kväll.

Det är äntligen helg och jag är ledig, det ska bli så skönt. Jag ska bara slapp, sova ut i morgon och göra allt i min egen takt utan att stressa. Ska ta mig ett träningspass i morgon, ska vara bra för kroppen, man får ut sin ilska och man blir gladare. Är en väldigt bra sak att träna om man mår lite halv dåligt, för man är så stolt över sig själv när man har kämpat klart och man känner hur kalorierna rinner av en. Älskar det ! 
 
Ändå om allt inte är så bra just nu så fick jag skratta lite idag. Efter jobbet gick jag hem till min kära mor som hade lagat mat till mig. Fisk och hennes egen gjorda mos, finns ingen annan som kan göra så gott mos som hon ! Sen vidare hem till Milton, när man träffar han så skrattar man alltid. Hela han är som glädje spridare. Kollade på hans fina lägenhet, drack kaffe och åt lussebullar. Va trevligt ! Sen vidare hem, somnade i soffan när jag kom hem. Va så trött. Min kropp skriker efter att få sova och vila, det ska jag göra också.
 
I morgon ska jag umgås med min fina vän Cecon & lilla Teo så klart. Vi ska äta tacos tills vi spyr och dricka kaffe. Bara slappa i soffan och disskutera om livet som vanligt. Blir nog ett och annat skrattanfall också, som sagt det behöver jag nu. 
 
Ni som läser min blogg kanske har märkt att det handlar om mitt privatliv och jag gjorde ett val. Så jag håller på att leta lägenhet för fullt och jag ska flytta själv. Tänker inte gå in på varför, men fick ännu ett tecken på att du måste släppa taget och inse att detta är inte bra för dig. Så jag gjorde det ! Kommer bli svårt, men jag måste.
Så om nån som läser min blogg nu vet en tvåa i åker eller stan, kan gärna höra av sig ! Lämna en kommentar.
 
Hoppas ni får en bra helg.
Före & efter bild när jag va och satte om löshåret.
Äntligen fick jag den nya Calvin Klein parfymen och Biotherm brun utan sol. Beställde det i min systers taxfree katalog innan dom åkte utomlands. Det luktar sååå gott !
 
Till top