Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Hoppas !

Permalink1
God kväll.

Hoppas jag tar mig genom detta helvete en gång till, va på väg förra gången. Men kunde inte stå i mot. Men jag är stark och jag ska fortsätta vara det. Det är inte jag som har sårat, jag har förlåtit och aldrig svikigt. Jag har varit väldigt snäll. Aldrig satt dig i denna skiten och skulle aldrig kunna göra det heller. När man älskar nån, så gör man det fullt ut. Men jag tror det handlar om mognad i sig själv, jag säger inte jag är super mogen. Men jag är tillräckligt mogen för att inte såra den jag är tillsammans med. Jag har gett så många chanser och ville verkligen att allt skulle funka. Så gör man när man älskar nån ! Kärleken är blind, tyvärr. Ingen kan säga att inte har varit snäll och älskat. jag har gjort allt i min makt för att få det att funka, ville allt det där. Men tydligen så räckte inte det, utan det sa bara kras så va det på ruta ett igen. Jag förlät och litade på det, men igen så hände det. Jag vill inte hänga ut nån med detta inlägget. Vill bara skriva av mig som sagt, mina tankar och vad jag känner just nu. Ingen kan någonsin skylla detta på mig, för jag har verkligen kämpat till 110 %. Men det räckte inte, utan det va JAG som blev sårad ännu en gång. Trodde inte detta och trodde att allt skulle bli bra nu, för i bland så får man kämpa och alla förtjänar en andra chans. Men det va inte tillräckligt, så all denna soppan som jag sitter i nu. Så ska jag resa mig och försöka gå vidare, tar en dag i taget. Hoppas att den goda sidan är på min sida.
 
Nog om det, så ska jag till min bästa frisör i morgon. Färga och sätta om löshåret, ska bli skönt att bara bli ompysslad. Sen ska jag göra mina naglar på måndag och bokat in massage nästa måndag. En riktigt ta hand om sig själv månad. Det är jag fan värd just nu ! Ska även boka in för fötterna jag fick av tjejerna när jag fyllde år.
 
Hoppas ni har haft en bra dag !
#1 - - - ● Rebecca ● -:

Du förtjänar allt d bästa o jag hoppas du hittar en lägenhet snart!

Svar: Tack Becca <3
Emelie

Till top