Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Upp och ner.

Permalink0
God kväll.

Just nu önskar jag att jag va en stålkvinna som bara kunde skaka av mig all skit som gör att man mår dåligt. Men det kan man ju inte, hjärnan gör så man tänker som bara den och det bara snurrar i skallen. Önskar jag bara kunde radera allt dåligt och kunna gå vidare. Jag mår jävligt kasst nu rent ut sagt ! Vissa som läser min blogg nu tänker men varför skirver hon detta ?! Men ni/du behöver absolut inte läsa. Gör dig i besvärad att läsa detta inlägget. Klicka bara vidare. Men jag skriver i min egen blogg för då får jag ut mina tankar, sånt som jag inte kan säga till nån, ingen i hela världen kan veta hur jag känner mig just nu. Önskar jag bara kunde ta en slang och bara suga ur detta ur min kropp och bara gå vidare, glömma. Men har en inre ilska som jag bara vill få ur mig, känner mig som en berg och dalbana. Har bara tryckt ner allt en längre tid nu och det börjar komma till ytan. Men vill inte ta fram det och känna efter. Vill bara få må bra och förtjäna uppskattning !
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och önska att allt blir bättre.
 
 
 
 
Till top