Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ännu en gång.

Permalink0
God kväll.

Ännu en gång så hatar jag människor som fjäskar för andra, slicka röv kallas det på ren svenska. Hur ska man kunna lita på en sån människa om den går runt och fjäskar för alla i sin omgivning ?! På jobbet te.x för att få en högre status. Jag skulle aldrig göra det och kommer aldrig bli sån. Ta mig för den jag är, eller stick. Eller är det så att man ska fjäska för alla, för att passa in. För att alla ska tycka om en ? Men det känns jobbigt tycker jag. Att behöva känna att man är omtyckt av alla, nej jag har ju redan människor i min omgivning som tycker om mig. Det räcker tycker jag, jag vill inte hålla på att anstränga mig för sånt. Frågan är om man ska bara fortsätta blunda och inte bry sig, eller så kommer det bubbla över och jag kommer säga det. Men i detta fallet är det nog bra om jag håller häft !! Jag va bara tvungen att skriva av mig lite, för jag tycker inte om fjäskande människor. Men det finns ju olika personligheter överallt. Får nog ta det som det är, jag vet ju vart jag står och tycker. Det är inte nån utav mina nära vänner, som tur är ! Jag umgås ju helst inte med såna människor. Ordet är ju fritt och jag tog friheten att skriva av mig nu.
 
Ringde till jobbet innan och sa att jag kommer i morgon. Mår bättre idag, har lite ont i huvudet bara, men börjar ju inte för kl 15 i morgon. Så jag får ju sova ut iaf, kan inte va hemma mer. Förlorar ju för mycket pengar, synd att man ska behöva känna så. Man kan ju inte råför att man är sjuk !
 
Ha en bra kväll.
Hade varit så jäkla gott nu, speciellt när man ligger hemma och är små sjuk...
 
 
 
Till top