Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sablans.

Permalink0
God kväll.

Tänkte passa på att blogga nu innan jag börjar må skit igen, alvedonen gör så jag kan sitta upp utan att jag håller på att svimma av att jag kallsvettas. Har fått nått jäkla virus i kroppen, min mage låter som en trumma och jag har sprungit på toa 4 gånger sen jag kom hem kl fem. Skulle jobbat längre, men fick gå hem. På rasten började skiten och jag kände att jag kan inte stanna kvar här, måste hem ! Så min snälla mamma hämtade mig. Det konstigaste är att 12 st som va med i lördags från jobbet har exakt samma sak och ligger hemma också. Så vi måste ha lyckats smitta varandra på nått sett. Inte alls roligt iaf, nu kommer jag förlora pengar. Inte så bra med tanke på att det är jul snart och allt. Så jag hoppas jag blir frisk snart... Ska inte jobba i morgon. Men hoppas att jag kan göra det på torsdag, jag är ju ledig helgen. 
 
Men på morgonen när jag mådde bra, så va jag och syster på cirkelträning. Va väldigt jobbigt som vanligt, kan bero på att jag tränade igår och att jag hade det där skiten i kroppen. Kändes att kroppen ville inte lika mycket som huvudet, den ville mest sova. Så nästa gång kanske man ska lyssna på kroppen... Så nu har jag ännu mer ont i mina stackars ben, kan knappt gå. Men det går ju över och det har ju tagit iaf.
Frågade henne hur mycket man bränner i kalorier på cirkelträningen. Det va ungefär 300-400, ganska mycket faktiskt. Så bra är det ju om man vill bränna och köra i genom hela kroppen.
 
Med det säger jag god natt och jag ta mig in till sängen igen.
 
 
 
 
Till top