Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ingen bra dag.

Permalink0
God kväll.

Denna dag har varit skit rent ut sagt. Har haft den sån deppig dag, bara legat i sängen och soffan. Dels har jag haft sån fruktansvärd huvudvärk. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig, inte alls kul ! Sen är det liten annan sak som jag inte vill dela med mig utav här i bloggen. Lite privatliv måste man ju ha, annars vet ju halva Sverige. Hoppas på det bästa iaf. Vill bara kunna sluta tänka på det... Vill bara få svar.
Sen har min håriga prins inte mått bra idag heller, han bara ligger och när man lyfter han så gör han ljud i från sig som att han har ont. Jag tror det är hans mage som spökar, han får ont i den mellanåt. Så då har jag gått runt och tänkt på han också. Hoppas att det blir en mycket bättre dag i morgon.
 
Nått som va positivt idag är att jag har gått ner 1 kg till, så nu väger jag 65,5 kg. Som jag hade satt som mål först. För det stod vågen på innan jag gick upp. Men jag vore glad om jag kommer ner 2 kg till. Men nu vet jag ju att jag klarar det och att det funkar. Så jäkla duktigt har jag varit ! Så det firade jag med en hamburgare idag, va så jäkla sugen. Så M köpte med sig mat hem från stan. Men har lite dåligt samvete, men en gång gör ju inget. Så man kan säga att Gi mat funkar verkligen. Ska sätta i gång med träningen nu också igen, eftersom jag är kry nu.

Kan rekomendera dessa tabletter från Hälsokost, kostar 189 kr. Men hjälper en på straven, ska ta 2 tabletter om dagen till mat. Är chili i tabletterna och massor med andra bra kryddor som sätter i gång ämnesomsättningen.
 
Sen sa ju jag att nätshoppa ska jag sluta med, men kunde inte hålla mig. Jag har kollat på en ny skinjacka länge och nu hittade jag den på http://www.hm.se
Snygg va? :) 399 kr.
 
Önska mig en bättre dag i morgon.
 
Till top