Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

I bland blir man trött.

Permalink0
God eftermiddag.

Kom precis hem, varit och tränat med syster. Va väldigt segt att gå upp på morgonen, eftersom jag inte somande för kl 03 i natt. Jag kunde verkligen inte sova ! Höll på att bli tokig, så när man ligger sådär så blir man ju hungrig också, så gick upp tog en macka och ett glas mjölk. Bara massor med tankar i natt, det gjorde ju det inte lättare att sova heller. Varför tänker man så mycket när man ska sova?! Det är ju då man just ska sova, inte ligga vaken med massor av tankar. Väldigt jobbigt är det iaf, hoppas att jag får sova i natt... Palla en natt till. Då går jag och skaffar sömnpiller. Nej så drastisk kanske jag inte ska vara, men det är inte roligt att inte kunna sova.
 
Blir en jobbkväll idag tills det stänger, jag hoppas att denna dagen går fort, för jag har PMS med stora bokstäver. Blir på så jäkla dåligt humör, vill bara lägga mig ner och gråta. Hormornerna bara dansar i kroppen och gör en galen. Som en tickande bomb som kan smälla när som helst. Just idag skulle det va skönt om nån bara klappade en på huvudet, eller pussade en i pannan och sa det blir bra gumman.
Fan va ynklig jag är, men så känner jag idag om alla undrar...

Ska ta en tupplur, sen ska jag i väg till min kära mor innan jag börjar jobba.
Hoppas ni får en bra dag !
 
       
                                                                          Träna får en att må bra !
 
 
 
Till top