Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Shopping !

Permalink0
God förmiddag.
 
Är en ledig dag idag, så skönt ! Men lite smått rastlös för jag har inte planerat nått. Man måste ju faktiskt inte ha nått att göra hela tiden, men om jag inte har det blir det som myror i benen som bara vill göra nått. Har så svårt att bara ta det lugnt ensam, om man är med nån så är det ju lugnt. Men bara sitta hemma själv, är ju sååå tråkigt ! Men så är det ju när man bor själv, jag vill bo själv. Men tråkigt att vara hemma ensam bara. I bland kan det va skönt att vara själv, speciellt när man jobbat. När man är trött, sur och hungrig. Då vill man inte prata med nån ! Då vill man bara vara själv och få äta mat. Så är det och så är det nog för dom flesta...

Jobbar hela helgen, men hinner med att ha lite roligt ändå. I morgon ska jag och vännen Alexandra H åka och shoppa i Jkpg. Jag börjar inte för kl 15, så vi ska åka in på morgonen. Längtar som bara den, hoppas att vi hittar nått riktigt snyggt. Jag behöver ett par nya jeans och vårskor. Ett par ljusa slitna vill jag ha, men dom jag har i mitt huvud finns säkert inte...
Måste hitta nått att ha på mig tills på lördag också, då blir det lite fest. Vi ska vara här och förfesta innan. Ska bli himla kul ! Men inte dagen efter, för då börjar jag kl 10. Men det överlever jag nog !
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. Hoppas ni får en bra dag !!
 
 
 
Till top