Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Längtar.

Permalink0
God kväll.

Sitter och längtar tills vi åker, bara fem dagar kvar och tre arbetspas kvar. Såå härligt !! Letade upp lite bilder på hotellet och önskade att det va söndag.
 
 
 
Tog fram måttbandet idag för att se om det hänt något runt magen, för jag har tränat den som bara den. Till min förvåning så har jag minskat 6 cm på magen sen maj. Börjar även synas lite magmuskler, blev så glad ! Om man kämpar så visar det verkligen resultat till slut. Nu blir jag bara ännu mer taggad till träningen, man mår bättre och man får ett bättre självförtoende.
 Ska bara bli lite brunare om magen när jag åker haha.
 
Hoppas ni har haft en bra dag !
Good Night.
 
 
Till top