Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ikea.

Permalink0
God eftermiddag.

Är ledig idag eftersom jag jobbar hela helgen, varit skönt med ledighet. Fixat lite här hemma, jag & Cecon va på A6 och Ikea igår. Jag hade i gentligen inte råd denna månaden, men va fan jag får väl leva lite fattigt denna månaden då. Va ju så sugen på en ny bänk i vardagsrummet och ett nytt bord. Jag hittade en jätte fin bänk, kostat 1995 kr, men dom sålde ut det för 995kr. Så det tog jag ! Sen köpte jag lite rosa poslin, eftersom jag har rosa i köket, sen ett rosa linne. Får leva på att jag är nöjd här hemma i stället för att ha pengar. 
Sen va vi och åt på Mc Donland´s. Det va sååå gott !! Va väldigt länge sen vi åt där. Som vanligt har vi lika roligt tillsammans och våra diskussioner kan hålla på hur länge sen som helst. Men det är ju det man har vänner till, man både kan skratta med och gråta.
 
Nu ska jag vänta på att min mor ska komma, hon ska hjälpa mig att hämta ett bord jag köpt av en tjej, samma stil som bänken. Kommer bli så fint !
Hade inte så mycket att skriva om, hoppas ni har haft en bra dag.
 
 
 
 
 
Till top