Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ångest så jag vill spy.

Permalink0
God förmiddag.

Vad hände ?! Jag som va så jävla stark, så bara pang så känner jag mig som världens minsta person på denna jorden. Hände en sak och jag bara föll ner i den svarta ångest groppen. Som jag har kämpat så jävla mycket för att inte hamna i den. Men just nu ligger jag där och vill bara spy upp min ångest ! Jag vill absolut inte må såhär, utan jag vill må bra. Men just idag känner jag mig så jävla ensam och tänker tillbaka på saker, att det manliga könet är bara skit. Dom säger saker som gör att man tar det betydelsefullt, men för dom va det bara en fras på en mening ungefär. Jag funderar på seriöst att gå och prata med nån, jag kanske kan lära mig hur man ska tänka och att man är värd det bästa. För just nu så kan jag inte tänka klart och jag vet inte hur jag ska vara eller vad jag förtjänar. Jag söker den där jävla spänningen hela tiden, känns som att jag tycker om drama i mitt liv. Men det vill jag ju inte ha, jag vill ha ett tryggt och stabilt liv. Men hur fan ska jag kunna lita på nån eller släppa in den personen?! Jag letar inte. Jag kommer absolut inte vara öppen för förslag heller mer, jag kommer vara stängd. jag säger stopp nu ! Time out. Jag måste lära mig att inte vara som en jävla öppen bok och tro det bästa hela tiden. jag kommer bli sviken igen säkert... Därför ska jag inte ha nån, inga barn och jag ska leva själv. Jag pallar inte med denna känslan en gång till.
 
Jag vill ju vara stark, vad hände ?! Jo det va en liten sak, så pang. Sjönk jag långt ner, började tänka tillbaka på allt och inser att jag va inte redo för den smällen eller det jag höll på med. Jag vill bara åka här ifrån, långt bort. Från alla onda människor och bara känna att jag mår bra. Kommer aldrig bli kär i hela mitt liv !
 
 
Till top