Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sista helgen i Gbg.

Permalink0
God förmiddag.

Idag är min semster slut, börjar jobba om fyra tim. Ska snart hoppa i träningskläderna, tänkte svettas lite på gymmet innan jag börjar ta mina tunga steg till jobbet. Man har sån jobbångest när man haft semster. Dessa tre veckor har gått jätte fort, men vad skönt det har varit. Haft en kanon semester !
Den avslutade jag och Sofie i Gbg hos Jenny. Har haft en kanon helg, på fredagen va vi bara hemma, åt och drack lite vin. Bara pratade och skrattade, länge sen jag skrattade så mycket. Hade ont i magen ! Lördagen solade vi ute på hennes bakgård, sen gick vi ner till stan. Handlade och åt mat, fanns en butik med bara tvål. Egologiska och handgjorda. Fanns allt möjligt, så jag köpte en inpackning för håret och en tvål för känslig hårtbotten. Ska vara jätte bra, så jag ska testa det och se. Sen gick vem och duschade, gjorde oss klara för kvällen. Jenny hade bokat bord på en resturang båt. Jätte mysigt ! Sen efter drog vi vidare till Avenyn för dricka lite till och dansa. Hade skit kul ! Dock så är jag ju alltid lika klantig, så jag snubblade i trappan, det va tre våningar. Så vi gick upp och ner ganska mycket, tappade balansen och fick tag i räcket med armbågen. Så dagen efter frågade Sofie vad fan jag hade gjort på armen, jag bara vadå ? har värsta blåmärket där haha. Men sånt händer ju när man har högklackat och är lite rund under fötterna. Söndagen va vi som utskitna äpplen, men jag & Sofie tog oss ner till tåget. Så vi har haft det grymt kul och snart blir det en tripp till Gbg igen. 
 
Nu ska jag hoppa in i träningskläderna, är inte så taggad. Men måste för att komma igång !
Ha en bra måndag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top