Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Träna och massage.

Permalink1
God eftermiddag.

Precis slängt mig i soffan, varit och tränat. Efter passet blev det även massage i 30 min, eller kanske ska kalla det döds massage. Det gjorde sååå ont, för jag hade såna knutor och svullna muskler. När hon tryckte på en punkt på ryggen, en muskel som va spänd. Höll jag på att spy, jag mådde så illa. Så hon fick sluta en liten stund, hon förstod att jag hade haft ont. Tråkigt att behöva ha så ont för att man jobbar, ska man behöva ha så ont i 26 års ålder. Det är ju sjukt ! Men man ska ju göra olika rygg och axlar övningar, men dum som man är så skiter man ju i det. Tänker ässcchh, men det ska man inte göra för kroppen är ju ett verktyg. Så jag är helt slut nu, ska nog sova en sväng...
 
Idag är jag ledig, sen jobbar jag hela midsommar. Jag är glad att jobbar midsommar faktiskt, slippa måste hitta på nått. Allt ska vara så putti nuttigt, jag pallar inte med sån skit. Jag kommer jobba, sen gå hem till mamma och äta. Sen på kvällen kanske träffa Alexandra H. Inte åka nånstans och festa, nej ska bara ta det lugnt. Lika dant som nyår, jag får sån ångest av det. Allt är så överdrivet, den ända högtiden jag inte få ångest är jul och påsk. Älskar julen. Den är så mysig, familjen och god mat.
 
Med det sagt, så ska jag ta och vila lite.
Hoppas ni får en bra dag.
 
 
Cecon & jag i lördags ♥
 
Jag vet att jag är snyggare, men svälj det och inse att du är ful.
Gud, va jag har attitydsproblem enligt vissa haha, antingen hatar du mig eller så älskar du mig. Thats it !
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej!
Skall med till Turkiet :) vart ska du? Ska till side :)
När åker du? De har ju underbart väder där nu! 35 i skuggan ;)

Till top