Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Nu är den här.

Permalink0
God kväll.
 
Idag har varit en jobbig men bra dag ändå, på morgonen va det bra. En bra nyhet ! Sen solade jag med min kära mor en stund på förmiddagen. Sen va det dags att göra i ordning sig för jobbet, kul att gå in när det är strålande sol ute. Men i solen tjänar jag ju inte pengar tyvärr ! Får ju ingen timlön av att sola, hade varit gött. När jag varit på jobbet en stund, fick jag sån jäkla huvudvärk. Satt i kassan och kände bara att jag orkade inte prata eller röra mig. Mina ögon ville bara falla ner och mitt huvud sova. Men det va bara att bita i det sura äpplet och försöka, va nog för att jag hade suttit i solen. Inte van vid att solen är framme här i Sverige, med tanke på att det är typ snö i 6 mån och resten regn.
 
Ska bli sååå skönt att snart åka till solen ! Bara 2,5 mån kvar. Kan inte fatta att det är snart och i hela 18 dagar. Jag behöver verkligen det. Bara ligga och sola, slippa ha någon tid att passa. Det bästa av allt är nog att man slipper handla mat och slipper laga maten också. Sen har vi tagit ett hotell med frukost denna gången, min mor brukar envisas med att ta lägenhetshotell. Så man får jämt gå och köpa frukost på morgonen i 40 graders värme. Då är jag inte glad ! När man är hungrig också. Ska bli helt underbart skönt !

I morgon är det fredag äntligen, min fredag ska jag spendera med lilla William. Min syster ska åka till Jkpg på afterwork med vårat jobb. Jag pallade inte hänga med, så hon frågade om han kunde va hos mig. Det kunde han så gärna. Så vi ska mysa framför tvn med hemma gjord pizza och godis.
 
Nu ska jag ta och sova ! En sista jobbdag i morgon också.
Good night.
 
Till top