Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Familjen.

Permalink1
God kväll.

Det är ju sååå jäkla varmt, det är ingen behaglig värme. Bara påfrestande och Amin är jätte varm hela tiden, svårt att veta när dom är för varma. Synd om dom och Atrejo vill ens inte gå ut. Han har så tjock päls och är lite överviktig. Så inte lätt för han heller, synd om barn och djur i denna värmen!
 
Igår va vi i fredriksdal, vid sjön. Min brors barn kom igår, så vi åkte ut dit. Va skönt att komma ut lite i från dessa fyra väggar. Har ju inte varit ute så mycket med han, bara varit ute och gått lite. Man ska ju vara försiktig i början. Vi satt i skuggan och hade mysigt. Blev en hel dag med familjen, så nu har dom åkt hem och det är så tomt utan dom. Man vänjer sig fort! Innan dom åkte hem så fick jag en hel stor påse med blöjor, kräm, nappar och allt sånt som är mindre kul att köpa. Fick även kläder och två jätte fina ljuslyktor. Blev jätte glad! Bara Amin som fått presenter haha! Nu fick även jag.
 
Fått jätte mycket fint av vänner och familj♥
 

Men i morgon är det jag som köper lite kläder till mig själv (Om jag hittar nått) för första gången på nästan ett år ska jag prova icke gravid kläder. Ska inte handla jätte mycket, med tanke på att jag inte gått ner till min vikt som jag vill väga. Men måste ha lite tunikor som inte sitter så slickat som mina andra kläder gör nu eftersom jag har lite mage och rumpan som är kvar. Jag har insett nu att jag va smal innan jag blev gravid, men jag såg mig inte själv som smal. Utan ville gå ner mer, men nu kan jag se när det är nog. Att bli gravid ändrade mitt hur jag dömer mig själv och min egen kropp. Pressade mig själv väldigt mycket, så och så ska jag se ut osv. Men nu ska jag vara nöjd när jag gått ner till 63kg igen.
 
 Han ser ut som en docka när han sover♥
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mickis:

Hej!
Skulle du vilja berätta lite om din bröstop? Jag ska göra mina med men vet inte riktigt var/vilka plantat som är bäst?

Har du haft några komplikationer ? Vad kostade det & gjorde de ont länge efter? Var gjorde du det och vilka inplantat har du?

Super söt skatt till son du har! Grattis ☺️

Svar: Hejsan. Ja vart ska jag börja, jag har velat göra det sen jag va 17 år och sparade ihop pengarna på 6 mån. Inget jag har ångrat, är jätte nöjd. Men rekommenderar att tänka 10 gånger innan du gör det. Så du gör det av rätt anledning och vet riskerna med det. Du kommer ha jätte ont efteråt och behöver hjälp. Jag fick sitta upp och sova, kunde inte gå ur sängen själv osv, Jag hade ont i 2 veckor ungefär. Mina kostade 36 700kr. Jag har gelehallon heter dom, om dom spricker är det inget som läcker ut för det är som gele inne i inlägget. Läs mycket om det innan du gör det och gå på en konsultation innan du gör det. Där berättar dom om riskerna och du får se inläggen, även pröva ut olika. Lycka till!
Tack så mycket :))
Emelie

Till top