Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

bareMinerals Faux Tan Body sunless tanner

Permalink0
God kväll.

Tänkte skriva om bareMinerals Faux Tan Body sunless tanner brun-utan-sol produkt. Jag har beställt den, lite dyr. Men ska tydligen vara värt det. Ni som känner mig vet att jag är lite små beroende av att vara brun. Jag har haft deras mineral puder och det är jätte bra. Kostar 400kr, men hade den i över ett år. Så märket är jätte bra! Så varför inte prova brun-utan-sol i det märket också? Om man vill ha bra produkter får man ju lägga lite mer pengar.
Oh ja jag unnar mig sånt. Om det är nån som prövat den som läser, kan ju lämna en kommentar om den va bra eller dålig! Hoppas att den är bra.
 
Till top