Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Det va slut.

Permalink0
God kväll.

Sitter i soffan med en jävulsk halsbränna, är så förbannat trött på denna äckliga halsbränna. Kör upp och ner med äcklig syra och luft. Vill bara lägga sån rap, men kan inte rapa. Kommer klaga ännu mer nu, haft jätte ont i ryggen och ljumskarna idag. Jag är stel i vanliga fall, men nu kan jag knappt ta ett steg utan att det gör ont i rygg och ljumskarna. Vill bara ligga ner och få ryggmassage, men det kan man ju glömma. Skulle behöva gå på spa, men det kan jag ju inte det heller. Lite svårt med min bebis i magen som jag vill ska komma ut snart. Går in i V.39 idag, så 2 veckor kvar till beräknad bf ♥
 
Min kära jobbarkompis Marie va här idag på fika, hon lämnade lite bebis saker som hon haft till sina barn. Bl.a en bärsele, lakan och handdukar. Sånt som inte är så roligt att köpa själv, så det va tacksamt.
Jag & Cecon tänkte vi skulle åkt på en loppis idag, men halvvägs ut dit så va slut.Våran vanliga tur när vi ska göra nått haha. Så vi åkte hem till mig och åt glass i stället, tråkiga söndag. En spök stad är Nässjö, finns inget att göra och ännu värre söndagar.

Nu ska jag försöka sova, sover som en kratta. Vaknar varje natt eller tidigt på morgonen, vet inte varför. Bara gör det, men det sägs att kroppen håller på att ställa in sig att vakna så tills barnet har kommit. För sen får man väl vakna ett antal gånger per natt.
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
 
 
 
Till top