Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Slöa i soffan.

Permalink0
God kväll.

Ligger i soffan, sovit en tim. Såååå skönt! Behövde det. Va jätte trött! Ändå att Emilio sov från 21-07 i natt. Men jag va uppe två gånger, han knölade och låg långt ner i sängen och hade tappat nappen. Var ända natt är det så nästan, men som tur är brukar jag kunna somna om direkt igen. Men man bli ju avbruten i sömnen, men jag ska vara glad att han sover så bra på nätterna som han gör. Eftersom jag är själv nästan hela tiden, så behöver jag sömnen på natten så jag kan vara pigg och ge all min uppmärksamhet till Emilio på dagen! 
 
Idag har mamma/mormor varit här nästan hela dagen. Hon har varit sjuk och inte träffat oss på en vecka. Så hon va här och hjälpte mig lite. Så jag kunde åka i väg och köpa linsvätska och till Rusta för att köpa två trappstegshyllor vita, jätte fina. Ska jag ha jämte sängen på varje sida när jag flyttat. Får tillgång till lägenheten tidigare, den 24 nov. Vilket va väldigt skönt! Med tanke på att den andra människan ska in här den 30 nov. Så jag hinner städa och fixa. Lite krångligare med ett litet barn nu också, men får ju hjälp med barnvakt av mamma/mormor och Mathilda har erbjudit sig också. Så det löser nog sig!

Va ute och gick hela 7 km idag på morgonen, gått ner 5kg nu. Vill ner 2 kg till sen kan jag vara nöjd! Men vill i gentligen mer, men då ska jag träna också annars ser det inte snyggt ut. Då blir jag bara smal utan muskler, men det är ju inte så lätt att hinna med träning också när man är själv med allt. Så jag är glad om jag går ner 2 kg till. Svåraste ställerna är rumpan och låren. Men det har alltid suttit där på mig, men alltid har man nått att klaga på.
 
I morgon blir det en fika med Cecon & Teo. Alltid lika kul att träffa dom!
Ha en bra kväll.
 
 
 
 
Till top