Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mensverk.

Allmänt Permalink2
God morgon på er.

Har fått det där som kvinnor får en gång i månaden och det gör ont! Tycker lite synd om mig själv nu, när jag har ont. haha. Det gör nog alla tjejer vid den tiden som det är. Man vill bara ligga i soffan, vräka i sig choklad och tycka synd om sig själv. Ingen annan tycker ju synd om en när man har det. Så då får man tycka synd om si själv...

Igår va jag och Mahdi på Ikea och tittade lite. Jag köpte påslakan, blåa med vita blommor på. Jätte fina va dom, fanns faktiskt inte så mycket och välja på. Men hittade dom i allafall. Sen gick vi in på A6 och åt. Det blev den resturangen mitt i mot Din sko. Blev pizza, Mahdi beställde med kött och strips på och jag beställde en vanlig. Men ost,skink och sås på. Skit gott va det. Va länge sen jag åt pizza nu. Sen efter det gick vi in på Hm, för han skulle köpa byxor och halsduk. Han hittade ett par svarta byxor, jätte fina och sen en svart halsduk. Blev så fin i det så!
Sen åkte vi till habo, hans kompis jobbar där och han hade tjatat på Mahdi jätte länge att han ska komma och hälsa på. Så då gjorde vi det. Drack kaffe och åt några arabiska kakor haha. Dom va faktiskt goda, lite smuliga bara. Men smarriga!
Sen åkte vi hem i snö ovädret, fick köra jätte sagta.
Laddade ner en film igår när vi kom hem, Max Payne hette den. Den va faktiskt bra, men väldigt dålig kvalite. Men det är väl att den är så pass ny kanske... men den va helt okej. Sen efter den somnade vi som två stockar haha.

Ska jobba i dag, mellan 16,00-23,00. Inte så farligt pass, går rätt fort tror jag... Ska träffa Alexandra kl 13,00. Vi ska gå på stan och så ska vi fika lite. Va länge sen vi fikade nu, sen måste jag gå till kvantum oh skicka in min mobil på repartion. Kommer kosta mig 1,550 kr. Roligt och betala det för en ny telefon som man bara har haft i några dagar. Men så är det ju när man är ett klant huvud som jag.

Dags och äta frukost.
Bye bye.

En bild på min lilla plutt.
#1 - - - ● Rebecca ● -:

Ja d e verkligen supermysigt nu me tjocka tröjor.

Svin kallt ute ju!

#2 - - - ● Rebecca ● -:

Ja d tycker jag absolut att du ska ha.



Har du fortfarande inte fått schemat för hela november?

Till top