Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Första advent.

Allmänt Permalink2

God kväll.

I dag är det första advent, det går verkligen jätte fort. Men jag längtar faktiskt till jul nu. Det ska bli mysigt att jul handla och äta julmat, mm va gott! Jobbigt och veta vad man ska köpa till alla bara...

I dag på morgonen vaknade jag kl 07 och kände panik. Jag kunde inte röra mig, eftersom jag bara får ligga på rygg. När man har legat still hela natten så gör det ont i va ända muskel. Känns som träningsverk, men 10 gånger värre. Tur som va va mamma uppe för hon skulle börja jobba sen. Jag bara skrek MAMMA! Hon rusade in och jag bara HJÄLP UPP NU!! Jag fick verkligen panik av att ligga där och inte kuna resa mig upp själv. Så i dag har jag haft ont. Men dom säger ju att det är värst 2-4 dagen efter. Allt känns så konstigt, jag har inte hunnit vänja mig vid dom än. Är så stor omställning, men man vänjer väl sig snart... Det ända man känner nu är smärta.

Cecon & Teo kom och hälsade på en sväng i dag. Vi gjorde lite mat, blev kyckling och ris med benardsås. Har inte ätit riktig mat på två dagar. Så det va gott, skönt med lite sällskap också.

Nu måste jag lägga mig ner.
Bye bye.

                             

 

 

 

#1 - - Anonym:

vi vill ju se före och efter bilder :D

#2 - - Emelie:

Det kommer ni inte få göra. Jag vill inte lägga ut bild dom här. Jag tycker det är lite för privat!

Till top