Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Dåligt humör!

Allmänt Permalink0

God kväll.

Är på så jävla dåligt humör så det är inte sant! PMS tror jag det kallas och är... Sen blir det ju inte bättre av när det går skit på jobbet. Sitter i åtta timmar och sliter, men får fan inget för det. Palla!!
Kände att jag vaknade såhär här idag. Inte roligt alls, när man känner att det bubblar i hela kroppen. Vill bara ställa mig i skogen och skrika allt vad jag har. Det skulle vara skönt!
A, ja hoppas det blir bättre i morgon... Vi ska på afterwork med jobbet i morgon. Äta gott och snacka skit:) Ska bli trevligt! Åker hem med tåget sen.

Hoppas ni har haft en bättre dag...
Bye bye.

                        
         
                            Ge mig solbränna och värme!!

Till top