Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Underbart.

Permalink0
God morgon.

Lyssnar på P3, för dom har mycket bättre musik där och snackar om intressanta saker. Idag fick jag veta att Karl Gustav älskade turkiet, där kom också kaffet i från. Ganska roligt ! Snackar om varför vi fikar så mycket i Sverige. Det gör vi ju faktiskt, jag fikar ofta. Men det är ju för att det är så mysigt, fika med sina vänner och man pratar om allt möjligt som man inte gör annars. Där hinner man ju snacka, eftersom man sätter sig ner och äter nått samtidigt. Det hör till att göra det med sina vänner och familj. Men det finns ju dom människorna som inte tycker att fika heller, dom förstår jag mig alls inte på haha.
 
Igår va jag ledig, då fikade jag och Alexandra inte för en gångs skull, vi åkte ut till Stensjön och solade i stället. Va hur gött som helst. Hur fint väder som helst och knappt inga moln alls. Underbart ! Så vi låg där i 5 tim, sen va det dags att åka hem och äta. Jag blir så jäkla hungrig när jag solar, fattar inte varför. För man bara ligger ju där, man gör ju inget ansträngande. Men jag blir jätte hungrig, ännu värre när jag är utomlands då kan jag äta hela tiden. Dom som är med mig blir galna. Men kan inte råför det, kan inte vara utan mat.
 
Senare på kvällen kom Alexandra H hit, hon hade med sig varm smörgårdstårta som hon hade gjort. Den va så god !! Har aldrig ätit det innan. Vi åt och snackade om allt möjligt. Knäppa och udda saker som vanligt, men hon får mig verkligen att skratta. Knäppisen !
 
Nu ska jag göra i ordning mig för en jobbkväll.
Ha en bra kväll.
 
 
Till top