Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Behöver tips.

Permalink1
God förmiddag.

Behöver lite hjälp, jag hittar ingen mascara som är bra! Jag använde en som va super duper bra, älskade den. Men dom slutade sälja den helt plötsligt. Om nån vet en vattenfast bra mascara, så tipsa gärna. Jag måste ha vattenfast, jag böjer mina fransar. Om jag inte har det åker dom ner igen. Prövat alla möjliga men hittar ingen riktigt som jag fastnar för. Tycker om när det är mycket av allt, så vill ha nån som ger volym och mycket mascara. Jag är inte så nartulig av mig. Så om ni vet nån tipsa gärna :)
 
 ????
#1 - - P3:

Usch, sånt är alltid svårt. Å alla låter så bra på reklamen alltid. :-) Jag har inget bra tips tyvärr! Puss

Svar: Ja det är svårt, skulle finnas tester man kunde köpa. Annars köper man den och så får man ha den i flera mån så är den skit dålig!
Emelie

Till top