Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Lediga dag.

Permalink2
God kväll.
 
Varit ledig idag, varit så skönt. Ska ju jobba hela helgen, så då behöver man vara lite ledig. Legat i sängen och nu förflyttade jag mig till soffan. Bara slappa i sina mjukisbyxor och bara va, iinte behöva passa några tider. Älskar det! Gick ju upp tidigt idag, skulle åka och kolla på en vagn i Eksjö. Min syster och lilla William hängde med mig. Jag slog till och köpte den. Va en brio vagn, med liggdel och sittdel. Hon hade bara haft den några månader, kostat 6 000kr och jag prutade ner den till 2 200kr. Mörkbrun, jätte fin! Så nöjd. Känns konstigt att det står en vagn här, men det är nu man verkligen börja förstå.
Så härligt när man börjar känna att han rör sig där inne och sparkar. Nu kan jag känna det med handen, igår så kände jag två starka sparkar, boff boff haha. Härligt!
 
Igår körde jag halkbanan med bilskolan, jag va den ända som lät. Snurrade ett varv och skrek MAAAMMMA! Dom skrattade så klart åt mig. Men jag tycker inte om sånt och speciellt när nån annan kör. Så nu har jag gjort allt innan man får köra upp. Jag har bara 2 tester kvar på datorn. Jag börjar se ett slut på detta och hoppas att jag snart har det i min hand!

Nu ska jag gå ut med min håriga prins till hund. 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Det är en super bra vagn! Smidigt o lätt körd

Svar: Va bra :)
Emelie

#2 - - Eva:

Den var ju jättefin......bra pris oxå....

Till top