Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Världens finaste.

Permalink2
God förmiddag.

Har världens finaste prins jämte mig i soffan. Äntligen har våran prins kommit till världen. 1 juli bestämde han sig för att vilja komma ut. Kl 14,03 för att vara exakt. Han är så fin, kan inte sluta titta på honom! Han väde 3340 och va 47cm lång, alldeles perfekt. 
Min förlossning gick väldigt fort. Vaknade tisdag morgon kl 05 på morgonen med lite värkar, ringde in till BB men hon sa att du kan ha så i flera dagar innan det händer nått. Så jag gick hemma till kl halv tio sen åkte vi in, eftersom värkarna kom tätare och intensivare. Kommer in och upptäcker att jag är öppen 4 cm. Jag ligger med värkar och vill bara försvinna. Jag får bada och ha lustgas. Vilket gjorde det lite lättare. Satt i badet 1,5 tim typ. Sen va det dags att krysta. Sköterskorna sa att jösses va fort det går. Krystade 1 tim sen va han ute. Sköterskorna och M va helt underbara! Stöttade mig jätte bra. En utav sköterskorna sa att dom har förlöst många men sällan nån med så mycket kraft som du hade. Underbart, men smärtsamt. 
Så nu tar vi det bara lugnt hemma alla tre och bara bebisgosar. 


Så fin!

#1 - - Melle:

Åååååh!!! Gud va söt!!! Grattis!!! & lycka till med bebis!!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie

#2 - - Michaela:

Åh grattis! :D

Svar: Tack :))
Emelie

Till top