Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Gravid bilder.

Permalink1
God förmiddag.
 
Igår va jag och Milton i Lövhult, han tog lite gravid bilder på mig. Kul att ha sen! Roligt hade vi också. Fort det kom nån liten fluga eller en geting så sprang han och skrek precis som en tjej. Jag kan ju inte springa, så jag stod där och höll på att kissa på mig för jag skrattade så mycket! Han skriker till och med inne i bilen och getingen är på utsidan av bilen. Man får sig ett gott skratt när man umgås med han iaf.
           
          
 
Har börjat känna att han trycker neråt nu och att jag börjar bli tyngre. Magen har även åkt ner lite, det är tecken på att föda är inte långt borta nu.
 

 
 
     
 
 
 
     
 
 

 
 
#1 - - Angelica:

Gud va fina bilder!!
Lycka till när det är dags:) det är det finaste som väntar!! Det kommer gå strålande!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie

Till top