Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ensamstående.

Permalink0
God kväll.

Har ätnligen satt mig i soffan efter all flytt-packning. Haft snälla mamma här som hjälpt mig med att packa och avlasta mig lite, så jag kunde packa utan att behöva passa Emilio hela tiden. Skönt att få vara lite för mig själv i allt packande. Man behöver lite avlastning när man är själv!
En mån kvar till flytt och det ska bli kul att få flytta till nått finare och större.
 
Hade dop i söndags för prinsen, blev lyckat och han va så snäll i kyrkan. Skrattade åt prästen när hon skulle padda han med vatten på huvudet och alla skrattade. Efteråt åkte vi hem till syster, fick inte riktigt plats i min tvåa med 19 personer. Mamma, min brors flicka och syster fixade med mat och fikat. Verkligen skönt att ha familjen! Fick jätte fina presenter, allt va så lyckat ♥

Är så förbannat trött på att få skit hela tiden från en viss person. För att jag ville döpa Emilio så va jag både det ena och det andra, Emilio skulle bli kristen så då va han inte betydelsefull längre. All denna jävla skit jag får från denna människan för att jag inte gör som den vill. Jag kan ta skit från en skit, men när man blandar in ett barn som inte gjort nått fel, då brister mitt hjärta. Han förtjänar inte den skiten! Jag gör allt för Emilio och jag förstår inte hur man kan välja bort sitt barn så, är för mig obegripligt. Det är jag som tar hand om hono, det är jag som matar honom och det är jag som betalar för honom. Ändå så står man och kastar skit på mig som mamma, men jag blir starkare för varje dag som går och har insett att jag är jävligt stark som klarar allt själv! Men det kommer en dag då personen får tillbaka all skit som man kastat. Den dagen hoppas jag kommer snart!
Va bara tvungen att skriva av mig lite, finns mycket mer jag kan skriva. Men det är inte så lämpligt att skriva här. Men ingen ska komma och ge mig skit när jag gör allt i min makt för att ta hand om Emilio.
 
 
 
 
Till top