Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

9 km.

Permalink0
Godförmiddag.

Precis kommit in från en power walk med Felicia från jobbet. Blev en lång runda, hela 9km. Men vi hade mycket att snacka om också. Va en trevlig promenad! Har bara 3 kg kvar till min vikt innan jag blev gravid, så det känns gött. Men dessa gravid kilon har inte varit lätta att bli av med kan jag lova. Sitter som sten. Men jag kan ju inte gå till gymmet heller. Utan blir promenader och övningar hemma på min fina rosa yoga matta haha. 

Igår blev det en tripp upp till Mathilda & lilla Alice, även Milton hängde med. Skrattar så mycket när jag umgås med han. Man behöver en Milton-dag i bland. Blev kaffe och massa tjöt. 

Nu blir den så kallade förseningsfesten av för Cecon äntligen. Blir att äta på åtta glas i Jkpg nästa helg med tjejerna, sen utgång. Sååå länge sen vi åt tillsammans alla och hade en utekväll alla. Så ska bli himla kul! 

Nu ska jag underhålla mitt barn. 
Ha en bra dag!






Till top