Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Klar med rummet.

Permalink0
Godförmiddag. 

Då va det söndag igen, helgen går verkligen fort. Men för mig spelar det ju ingen roll eftersom jag inte jobbar än. Men ska jobba på torsdag och en del nästa månad. Ska bli skönt att jobba lite och så sparar jag ju mamma dagar. Har även sökt dagisplats till lilla prinsen den 3 agusti. Vet inte hur jag ska klara av att lämna honom på dagis. Har varit med varandra sen han föddes och då ska man helt plötsligt lämna över han till nån annan. Jag kommer gråta och känna mig som en "dålig" mamma. Men alla går ju på dagis, blir ju roligt för honom bär han har vant sig. Så det blir nog bra till slut. 
Han har fått sin första tand! När vi va hos Cecon & Teo igår så kände jag i munnen och insåg att en tand kommit. Blev helt exalterad av glädje. 
Har fått i ordning hans rum nu äntligen, tagit några mån. 
Nu ska jag underhålla Emilio lite. Hoppas ni haft en bra helg!

Till top