Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Kalas & lite semester.

Permalink1
God kväll.
 
Dags att blogga lite igen. Ligger i soffan med ryggvärk, kommer och går hela tiden. Min son är tung nu och blir bara tyngre. Han kan ju gå nu så det är skönt, men man får ju ändå lyfta honom. Han klarar ju inte allt själv än. Känner sig sliten, men så är det ju för alla som är föräldrar. Man är trött och har ont lite här och där. Men vad gör man inte för sitt barn. Allt! 
Han har börjat dansa till musik nu, så söt. Börjar på benen och diggar med huvudet. Han älskar musik! Fort det kommer musik på tvin så rockar han haha. På morgonen när vi går upp, så slår jag på radion i köket så dansar vi och sjunger tills frukosten är klar. 
Han har ju även fyllt 1år nu. Blev lyckat med kalas på hans dag. Med jordgubbstårta som jag gjorde på morgonen och massor med paket från släkt och vänner.
Blev mumsig om jag får säga det själv. Sen på lördagen firade vi med hans pappas släkt, även där fick han massa fina presenter och tårta. Dock förstår dom ju inte så mycket när dom är så små, men det är speciellt första födelsedagen. 
 
Idag har vi varit och druckit kaffe hos Milton, va lika kul som vanligt. Han får en alltid att skratta med sina konstiga funderingar och kommentarer. Om man vill skratta mycket ska man ha en gay vän. 
 
Vi har även haft lite semester, vi åkte till Öland en vecka. Min syster har husvagn på Böda camping. Vi badade och solade. Va skönt att komma här ifrån Nässjö lite. 
Tog sig ett dopp för första gången i bassängen, trivdes han som fisken i vattnet. Ville till och med att jag skulle släppa hans händer till slut. Men vågade jag inte, va ju lite halt i bassängen. 
 
Med detta inlägget säger jag hej då för denna gången! 
Ha en bra kväll.
 
Va en bra dag igår :))
 
 
#1 - - Robex Lundgren:

fint

Till top