Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Länge sen.

Permalink1
God förmiddag.
 
Tänkte skriva ett blogginlägg när lilleman ändå sover, annars har man inte så mycket tid till att sitta stilla nu för tiden. Han kryper som bara den och ska pilla på allt och då menar jag allt! Får stänga dörrar här hemma och vara på sin vakt hela tiden. Det är nu det börjar, han har till och med tagit sina första steg själv. Han är ju ens inte ett år, 10 mån. Så allt han gör går med fart nu, han är så rolig också och kan vara påfrestande också. Men så är det att ha barn, hatar den förbannade kommentaren som vissar kläcker ur sig. Man får klaga är inte bara toppen med barn jämt. Men det är som att det är tabu, men man ska få klaga lite också. Man älskar sitt barn överallt annat på denna jorden, skulle ta mitt liv för hans skulle om det va tvunget. Men kan som sagt vara väldigt jobbigt också! Men ångrar inte en sekund att jag valde att han skulle komma till världen, han är min solstråle. 
 
Har även fått dagisplats, den 12 augusti börjar inskolningen. Vilket betyder att jag börjar jobba efter det. Helt sjukt att jag varit hemma snart i över ett år och att han är 1 år som två månader! Hoppas han tycker om att vara på dagis bara. Ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen, tillbaka till vardagen. Men jobbar ju lite nu med och det är skönt. Blir lite extra pengar också, man blir inte rik av att vara ensamstående. Sliter för han och min skull! 
 
Inte hänt så mycket nytt, va ute i helgen med Cecon i Jkpg. Va först på glädje och drack vin, även Emma hennes kusin och en jobbarkompis till henne kom dit. Det va trevligt! Sen gick vi vidare till Sliver. Sen kom min kära kusin och hämtade oss. Vägrar ta nattbussen hem, har man tagit ett antal gånger. Hemsk är den, hemma kl 04 på natten. Nässjö går ju inte gå ut i längre, säger bara herre gud! Haha. 
 
Hittade äntligen ett par löparskor, har ju fått för mig att jag ska börja jogga lite. Har gjort det ett par gånger nu, men inte haft så bra skor. Så nu hittade jag ett par snygga. 
 
Köpta på www.zalando.se
Har blivit lite tråkigt att bara gå hela tiden, så nu ska jag börja jogga. Inte så förtjust i att jogga. Men ser så lätt ut när andra gör det. 
 
Nu vaknade E så jag ska sluta här.
hoppas ni har en bra dag!
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vacker du är
/Stefan

Till top