Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Blää.

Allmänt Permalink0
God kväll på alla blogg läsare.

Har precis kommit hem, varit och tränat med Lisa. Duktigt va?! ska snart gå och duscha av mig allt svätt, fräscht!
Sen ska jag städa på meddo, tänkte sola lite också. Skönt när det är såhär kallt ute.
Jobbade mellan 11,00-15,00. Kan man ju säga vad man vill om den jobb dagen i dag. Rätt förbanad blev jag på en viss person. Ska inte nämna några namn, för då blir det väl liv i luckan för det också... Men så är det väl när man delar olika åsikter om saker och ting. Skit jobbigt när det blir så på jobbet. DAAHH!! I bland kanske man ska lära sig att hålla käften, men jag kan fan inte det. För jag vet att jag har rätt nu! Men men...

Sen har det inte hänt så mycket i dag. I morgon ska jag och kusinen Caroline åka till Jönköping och handla lite julklappar. Har inte handlat en ända än haha. Vet äns inte vad jag ska köpa till alla. Det är sååå jobbigt och handla julklappar. Går åt så mycket pengar. Men det är mysigt också, bara man vet vad man ska handla till alla bara. Som i detta fallet inte jag vet, men jag hittar la på nått.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Bye bye.

Till top