Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

När man är för varm...

Allmänt Permalink0
God kväll folket.

I dag har det varit jätte varmt ute, men ingen sol. Då känns det liksom onödigt och vara varm om det är ingen sol. Då förstår man ju varför man är varm, eller har jag fel nu? Jag tänker nog för högt i bland.
I dag har jag varit en sväng hos Mathilda med Emelie. Vi skulle åkt ut och badat och solat i fredriksdal i gentligen, men som sagt det fanns ju ingen sol, va ju bara massor med måln ute. Så irriterande! Så vi gick ner till stan och fikade i stället. Emelie åt glass i bägare och Mathilda åt också glass i bägare, jag åt en baguett med skagenröra. Mm, det va gott det. Sen gick vi till åhlens, jag hittade ett par solglasögon för 25kr. Det va rea, I love REA!! haha. Sen gick vi till systemet. För Mathilda och Emelie skulle handla för tjej förfesten i morgon. Jag behövde inte handla för jag har redan vin hemma. Så va Cecon där, vi snackade lite om det som har hänt. Kändes konstigt och snacka med henne. Ville bara ge henne en kram och säga "fan vi glömmer det här nu" men jag är för långsint och stolt, så nej det är hon som ska höra av sig nu. Inte jag! Sen gick vi hem till Mathilda igen, för Emelie lämnade sin bil där när vi gick ner till stan och den där j*vla backen upp till henne är ju inte rolig asså. Fy va varma vi va haha. Men men... bra med motion i bland. Så det va min varma dag det, kanske inte så intressan, men varm! *

                                                                











Till top