Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Choklad puddig.

Allmänt Permalink3
God kväll.

Nu sitter man här ensam hemma, när man i gentligen skulle va i Jkpg nu och smaka på första klunken ur mitt vin glas. Mm! haha. Nä det blev inget med det. I stället ska jag sitta hemma själv och äta Lasagne Bolognese och sallad. Det ska bli sååå gott, Sen till efterrätt ska jag äta choklad pudding. Mm, va gott det ska bli!

Mor är på kusin träff nu. Dom har hyrt det lilla huset nere vid sjön, där man spelar minigolf. Dom skulle ha massor med roliga lekar. Första leken va att man skulle ha en plastpåse på huvudet, pappers tallrikar i öronen, Snaps glas som ögon och stora vita löständer. Så ska man sjunga en värs med det på haha. Dom kommer nog få skit kul tror jag. Speciellt om dom är lite runda under fötterna också. Jag och Mahdi kanske ska gå ner dit en sväng sen, men jag vet inte om jag vågar ta ner han dit haha. När dom är fulla och glada. Får la se...

I morgon ska jag gå och sola igen. Tredje gången nu och det syns fakiskt rätt mycket nu. Men det är nog för att man har varit utomlands så mycket och fått upp pigmentet. Jag har ränder än efter Turkiet och det va i Juni liksom. Det är snyggt och vara brun. Hatar och va vit, det värsta som finns! Nä usch.

Nähä ska kolla till min lasagne nu.
Ha en bra lördag!

                                                            

#1 - - - ● Rebecca ● -:

Ja d va jätte synd att du inte kunde komma!

#2 - - Mathilda:

#3 - - Anonym:

Varför blev det inget Jkpg för din del då? ;)

Till top