Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Förkyldning på ingång.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.


L
änge sen jag skrev nu. Men jag har faktiskt inte orkat och haft tid. Men nu har jag det. Har precis kommit hem från jobbet, va en seg dag i da. Trött och börjar bli förkyld, så hela min hals är helt tjock. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu.
I dag sålde jag bara ett sälj, men jag kom verkligen inte fram till den jag sökte. Antingen kunde dom inte svenska, eller så va det fru/man som inte va hemma, eller bortfall. Men i förrgår sålde jag 7 st avtal och vann en vinflaska. Weeii!! och igår sålde jag 4 st. Så jag har ändå legat bra till.

I går va jag och fikade med Mathilda och Alexandra på vårat favvo ställe Thimons. Det va trevligt, satt och pratade barn,kläder och gå ner i vikt. Det va vårat samtalsämne. Sen va jag och städade på meddo som vanligt, surt! Sen efter det gick jag hem och färgade håret. Det blev bra, mörkt brunt har jag nu. Va och hämtade ut mitt löshår också. Jätte fitn va det. Jätte glansigt och mjukt. Men frukatansvärt långt, så jag har fått klippa av det lite. Men det gör ju inget!

I onsdags va jag och shoppade med mamma efter jobbet. Handlade för mycket, men det fanns så mycket snyggt överallt. Har ju inte handlat på länge heller, så jag va helt extas i affärerna och mamma också. Så vi gick runt där och provade plagg efter plagg haha. Så det blev två tunikor, en lyv tröja, kofta, byxor och lite smink. Så jag har inte mycket pengar kvar nu kan jag säga. Inte bra! Men jag har betalat lite räkningar också, 2000kr till mamma. Betalat mina glasögon 666kr. Betalat facket 440kr. Så pengarna åker i väg med en fart. Men det va ju ett måste och betala på.

I morgon ska jag jobbar mellan 12,00-16,00. känns ju kul när man håller på att bli lite små sjuk, halsen är tjock och snorar. Passar inte in i denna helgen. Vi ska slå ett mål, om vi slår det målet så kommer en föreläsare om försäljning och det skulle ju vara kul om vi slog det målet. Mahdi ska på bröllop. Dom har bröllop hela tiden, men han måste visst gå på den. Om han inte går kommer dom inte prata med honom sen, det va visst en respekt sak att gå dit, för han är bjuden. Fråga mig inte varför, för jag fattade ingenting när han berättade det haha.  

I dag ska jag inte gör nånting. Jo jag ska gå till meddo och städa, suprise! Sen ska jag bara slägga mig i soffan och sova. Försöka bli frisk i från förkylningen som håller på att spöka.

Ha en bra helg.

                                                                
                                                                 Ja, jag vet att jag är tråkig som köper bara svarta och vita kläder.
Till top