Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mår inte alls bra.

Allmänt Permalink1

God förmiddag.

Jag mår verkligen inte bra dag, bakis som gatan. Men man har ju bara sig själv att skylla. Behöver ju inte dricka om man inte vill. Men det tänker man inte på att man kommer må dåligt dagen efter.
Mådde inte bra när jag kom hem igår kväll. Kändes som min säng va en hellikopter. Men kvällen blev lyckad! Va så roligt att alla tjejerna kunde vara med. Cecon blev rörd av presterna hon fick haha. Av mig, Mathilda, Alexandra och Sandra fick hon 500kr presentkort på Gina Tricot och två gula rosor. Hon behöver få shoppa lite, har ju inte så mycket pengar när man är ensamstående mamma. 

Lite bilder från igår.


                               

Tryck på bilderna för större format.

 

 

#1 - - shirre:

Hej!



SÅg att du har ett stort intresse av trender från röda mattan.

Kika in på min blogg där jag säljer kläder inspirerade från röda mattan. Bla. Kavaj i Olsen-tvillingarnas stil, partyklänningar med öppna ryggar från nelly.com, reaggebyxor osv.

KOntakta mig vid intresse



shirretranings.blogg.se

Till top