Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ta mig till ett varmt land.

Allmänt Permalink2


Jag & kuss i det turkiska vattnet <3
Ta mig här i från och ge mig värme. Trött på denna kylan, man kan ju ens inte vara ute längre.
När jag står och väntar på bussen eller tåget. Så  frysen jag röven av mig!
Ge mig S O L !!

#1 - - Alexandra:

Håller med dig! Blir ett besök hos solariet dem närmaste dagarna. Puss

#2 - - Emelie:

Aa, jag är så trött på kylan. Ja vad skönt! Skulle jag också behöva... Puss

Till top