Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

I början av en hel vecka.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Har precis kommit till min syster, lika tomt som vanligt. Men nu har jag gosat ner mig i deras stora soffa och kollar på tv. Står en godis skål på bordet, men jag tänker inte äta det ! Haha. Åt igår så det räckte.
Usch denna dagen har jag inte varit på tipp topp humör. Känns som en stor klump i magen. Hoppas det försvinner tills i morgon...

Men en helt okej dag annars, varit en sväng hos farmor & farfar. Hängde med henne och handlade. Hon hade glömt glasögonen hemma, så jag fick hjälpa henne och dra sitt kort i kassan. Hon såg inte siffrorna, som en personlig assistent :P Sen vidare hem till Mathilda & Elliot. Där bjöds det på sockerkaka (tror jag det va..) och kaffe så klart. Det va trevligt :) Så nu sitter jag här i min ensamhet, hatar att vara själv ! Saknar Atrejo. Det är så tyst här, förutom när Sibbe pratar på sitt katt språk. Mjuuuuu.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och tycka synd om mig själv.
Ha en bra kväll.

                                 
                                                                 Lille Sibbe :)
Till top