Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Min fötter höll på att explodera.

Allmänt Permalink2

God kväll.

My gaaadd va varmt det har varit idag och jag ska aldrig gå på stan i denna värmen en gång till. Först blev det en fika med Tina på Thimons. Blev räkmacka, toast och glass. Sen gick vi lite på stan, vi va båda propp mätta och beslöt oss efter en stund att köpa en dricka, satt oss på en bänk och solade lte. Klockan gick och den blev tre ganska fort, skulle möta Mathilda när hon slutat jobba. Vi gick en runda på stan, fyndade lite saker :) Va rea på Greens/veromoda. Va 50% på allt i hela affären och det är farligt för mig. Inhandlade två par shorts för under tre hundra. Det va väldigt billigt och bra ! Sen vidare mot lindex där Mathilda skulle titta lite, va även inne i skoaffären, där va det rea också. Men jag handlade inget, duktigt ! Sen vidare mot Rusat & ÖoB. Där vi shoppade lite också, dusch drapperi. Ett mörklila, jätte fint. Har ju lila inne på toan, sen två tavlor som jag satt i hallen och lite små saker. Blev mycket handlat idag, men fick mycket saker för inte så stor summa pengar.

På vägen hem, höll mina fötter på att explodera av värmeslag, mina fötter svullnar som två ballonger när det är varmt. Jag klagade över det och Mathilda klagade över att hon va hungrig haha. Hon och jag är bäst på att klaga på saker när vi umgås.

Efter stan cyklade jag hem till min syster, mor va även där. Hon hade solat där hela dagen och va nästan svart. Önskar jag hade hennes hudton också. Satt ute i solen, drack kaffe och åt jordgubbstårta. Fick mig även en dusch med kallt vatten på mig, William den ungen sprytade vatten på mig med sin vattenpistol. Blev helt blöt i håret, det tyckte han va kul. Men inte jag ! Men det svalkade ju i allafall. Väl hemma så packade jag upp allt jag köpt och pysslade lite. Satt upp tavlorna och dusch drapperiet, blev mycket bra.

Nu sitter jag i soffan och är skit trött. Blir trött av värmen, men man ska inte klaga på den nu när den äntligen kommit hit och jag HOPPAS den stannar ett tag nu.


Glass för hela slanten !


Shopping.


Shopping.


Så blev det med dom nya tavlorna i hallen.


Lilla bus ungen.

Hoppas ni har haft en bra dag...

Saknar min chokladboll, M ♥

#1 - - Mathilda:

Hahaha, chokladboll ? Det var inte så särskillt snällt sagt ;)

#2 - - Emelie:

Jo, han smakar gott och luktar gott. Precis som en chokladboll :)haha !

Till top