Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Att vara trött.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Idag har varit en trött och haft ont-i-hela-kroppen dag, började jobba 06,30-13,00. Man tror inte att det är jobbigt att jobba i frukten. Men det är ett väldigt tungt arbete. Lyfta, dra och fylla på frukt. Jag känner att jag inte är van att gå så mycket eller bära. Så nu har jag ont i benen och ryggen, känns som växtverk i benen. Som man hade när man va liten.
Efter jobbet gick jag hem, ringde farmor. För hon hade ringt mig. Frågade om jag ville komma och äta på söndag kl tre. För hela tjocka släkten på min pappas sida. Så på söndag blir det god mat hos farmor & farfar. Sen blev det en fika med Tina på Thimons. Vi plarrade på så mycket, så tiden gick jätte fort. Det va trevligt ! Mötte även Alexandra som va och fikade. Så vi ska fika/frukost i morgon kl tolv. Blir mycket fika nu känner jag...

Efter fikat åkte jag & mor till Aneby för att trimma Atrejo. Tog 2 timmar och han tyckte inte om det alls. Han vet så väl när vi är där, så man får bära han ner i hennes källare där hon har en liten klipphörna för hundar. Han vägrar att gå ner dit, för han vet vad som väntar han. Stackarn ! Så nu ser han ut som en randig korv haha. Så fin så sötnöten !

Nu ska jag gosa ner mig i soffan under filten.
Ha en bra kväll.

                 
                                Atrejo ♥ tyckte inte om att klippa sig idag...
Till top