Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mega trött.

Allmänt Permalink2
God eftermiddag.

Har precis slutat jobba, är mega trött idag efter gårdagens flytt. Nu är nästan allt flyttat, bara kläder och lite smått kvar. Skönt ! Sen är det ju mycket att plocka med i lägenheten också, men det är ju roligare än att packa ner skiten. Tur att min hyresvärd hjälpte till med soffan igår, annars hade vi nog inte fått upp den haha. Va ju bara jag, syster och hennes man. Den va hur tung som helst ! Men snygg va den, jätte nöjd med den :)
Väntar på att min syster ska sluta jobba, hon ska hjälpa mig lite. Sätta upp gardinerna jag ska köpa av henne och tavlan. Kommer bli jätte fint när allt är klart :)

Nu blir det omelett och wokade grönsaker. Ska bli gott !

Nu har jag uppdaterat lite.
Ha en bra tisdag !

                     
#1 - - Louise (Lilly):

Åå det är detta som är kul med att flytta.. Nytt ställe som man kan inreda som man vill.. =)

#2 - - daaaniellaa:

hello! shit vilken fin blogg duhar :)

kram på dig! <3

Till top